Meer doen met minder

Meer doen met minder

Wij vinden dat service veel beter kan. Samen met management en teams werken wij aan een nieuwe manier van organiseren waarbij excellente service aan klanten echt centraal staat. Doe alleen wat klanten vragen, dat is slim en slank organiseren.

Met de systeemaanpak (lean voor service organisaties) verbeteren we prestaties met een minimum aan middelen en een maximaal resultaat. Binnen twee maanden zijn de eerste effecten zichtbaar voor klanten en medewerkers. We zorgen er bovendien voor dat veranderingen ook blijven werken als we weer weg zijn. We delen onze kennis, zo kunnen management en medewerkers continu werken aan betere service en zinvol werk, tegen lagere kosten.

Service draait om optimale afhandeling van klantvragen

Met de systeemaanpak zorgen we ervoor dat:

  • de afhandeling van klantvragen centraal staat in het werk
  • verspilling wordt voorkomen en lagen en kokers verdwijnen
  • medewerkers zoeken nieuwe manieren om klanten te helpen
  • betere prestaties met minder middelen en mensen

ServiceCompany verandert organisaties door ‘het werk’ beter te laten werken. Prestaties van dienstverlenende bedrijven worden immers geleverd op de plek waar medewerkers in contact zijn met klanten: de werkvloer dus. Harkjes tekenen is niet onze hobby en we schrijven geen dikke rapporten maar we werken met management en teams aan praktische oplossingen voor dagelijkse problemen van klanten. Zo kunt u meer doen met minder. En dat is nog leuker ook!

Bent u benieuwd hoe we dit doen en met welk resultaat? Laat het ons weten. We maken graag een afspraak met u.


SC op Twitter